1 Aralık 2012 Cumartesi

Kasım Ayı Sonları

Uzun zaman oldu gerçekten yeni post hazırlamayalı ama okulum çok yoğun ve gerçekten zaman bulamıyorum. Hergün Kocaeli'ne gidiş geliş yapmak gerçekten zor yani sabahın köründe evden çıkıp akşam evde olmak ve gelince yorgunluktan kendini yatağa atıp uyumak şu günlerde yaptığım tek şey sanırım.
Ama bundan başka bu aralar neler yapıyorum ondan bahsedebilirim.Bu ay dizi izledim aslında.



Şu 1 ay resmen Supernatural izleyerek geçti.Diziyi biliyordum hatta arada izlemişliğim de vardı ama ilk sezondan başladım ve toplam 1 haftada 5.sezona geçtim. Ama bugüne kadar izlediğim en en en en mükemmel dizi sanırım. 40 dakikalık bölümlerin olması mükemmel birşey birde elinizde diğer sezonlarda varsa sezon bitince beklemek zorunda kalmıyorsunuz.Ama son 2 sezonum kaldı ve artık elimdekileri bitirince ne yaparım bilmiyorum.Her hafta bölüm beklemek işkence sanırım :/
Ayrıca karakterlere aşık olma diye bir hastalık varsa fena halde bu hastalığa yakalanmış olabilirim. Dean sen ne biçim bir şeysin!!!!

Her neyse kesinlikle tavsiye ediyorum. Supernatural bitince yapacak bir şeyler bulurum  herhalde

3 tane de kitap okudum.Aslında ödevdi bu kitaplar.Ama olsun kitap okumak benim için her zaman bir zevk. Tavsiye edebileceğiniz kitaplar varsa yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim yeni şeyler okumak çok hoşuma gidiyor. Okuduğum kitaplar aslında pek sevilen kitaplar değildir ama dediğim gibi ödevdi.
-Sümerli Ludingirra-Muazzez İlmiye Çığ
-Fransız Kal Ayvalı - Mustafa Sağlamer
-Bin Dokuz Yüz Seksen Dört-George Orwell
 Bunlar da okumuş olduğum kitaplar işte.

Yani anlayacağınız bu ay pek yararlı bir insan değildim hatta annemi çıldırttım kitap okuyoru ve durmadan film izliyorum diye :) Ne yapabilirim seviyorum :)

Hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder